Рейки, рейки, шпали, шпали

Автори: Антон Лягушкін, Дмитро Янківський Тема трамвайної історії є достатньо популярною темою досліджень як професійних істориків, так і ентузіастів – любителів електротранспорту. Але основна маса матеріалів присвячена власне розвитку трамвайних господарств і меншою мірою – історії моделей рухомого складу та виробників. Робіт із окремих галузей трамвайної інфраструктури – колійного, енергетичного господарства, служби диспетчеризації дуже мало. Сьогодні поговоримо […]

“Львівський залізний тур” – перша екскурсія на відродженому трамваї “Gotha T59E”

Майже 35 років цей трамвай чекав того дня, коли він знову приступить до повноцінної роботи із пасажирами. У липні далекого 1981 року його відсторонили від роботи із пасажирами і перетворили на службовий рейкозварювальний вагон. З’являвся на вулицях Львова він в основному по ночах, адже тільки в цей час, коли пасажирські трамваї відпочивають, можна варити пошкоджені […]

Після дев’ятимісячного ремонту “Gotha” виїхала на обкатку!

У липні 2015 року активісти ГО “Львів’яни за електротранспорт” разом із працівниками трамвайного депо ЛКП “Львівелектротранс” приступили до капітально-відновлювального ремонту ретро-трамвая “Gotha T59E” № 002. Це єдиний трамвайний вагон цієї моделі у Львові. Загалом таких у цілому світі збереглося до наших часів лише три, причому два із них залишилися в анексованому росіянами Криму. Процес капітально-відновлювального […]

В гості до трамваїв на їх день народження прийшли тисячі львів’ян

Tram_1

31 травня 2015 року львівський електричний трамвай відсвяткував своє 121-ший день народження. На свої уродини він запросив усіх бажаючих до себе додому в гості в рамках акції “Дні відкритих дверей у трамвайному депо”, яку спільно провели ЛКП “Львівелектротранс” та ГО “Львів’яни за електротранспорт”. Відвідувачі змогли оглянути трамваї, які протягом останніх 120 років їздили вулицями Львова […]

Тендер “по-львівськи”: стороннім вхід заборонено?

Тролейбус "Богдан" у Вінниці

Як Ви пам’ятаєте, у бюджеті розвитку міста Львова на 2015 рік було закладено 17,7 млн. грн. на закупівлю 3 нових тролейбусів і 9 млн. грн. – на закупівлю електробуса. Тендери на закупівлю нового електротранспорту було оголошено: на 3 тролейбуси – 13 березня 2015 року, на електробус – 23 березня 2015 року. Розкриття тендерних пропозицій відбулося […]

Площу Св. Юра закрито на реконструкцію

Увага! У зв’язку із проведенням робіт по реконструкції пл. Св. Юра у Львові та спорудженням пам’ятника Андрею Шептицькому рух по цій площі тимчасово припинено від 14 травня 2015 року. З цієї причини тимчасово кінцеву зупинку тролейбусних маршрутів № 2, 9, 10, 20 перенесено до зупинки “вул. Степана Бандери” (висадка пасажирів – на зупинці біля перехрестя […]

Дні відкритих дверей у трамвайному депо

cex

30 і 31 травня 2015 року із 10-00 до 18-00 ЛКП “Львівелектротранс” та ГО “Львів’яни за електротранспорт” проводять спільну акцію “Дні відкритих дверей у трамвайному депо”. Акція відбудеться у трамвайному депо №1 на вулиці Городоцькій, 185 (поблизу ТЦ “Скриня”). Приєднатися до події у “Фейсбуку” В рамках акції відбудеться виставка “Львівський трамвай – із минулого у […]

Чиновники Садового не хочуть залучення громадськості до вирішення проблем електротранспорту

Вцілілі трамваї Tatra T4SU. Зима 2013 року. Фото Володимира Зайця

ГО “Львів’яни за електротранспорт” у березні ініціювало створення робочої групи із розв’язання проблем міського електротранспорту Львова, яка б мала провести моніторинг реального стану інфраструктури електротранспорту (колійне господарство, контактні мережі, підстанції, депо), визначення реальних пасажиропотоків трамвая і тролейбуса, а також розробити пропозиції із покращення якості перевезень електротранспортом, умов праці трудового колективу і фінансового стану підприємства. До складу […]

Львівському трамваю – 135 років!

Кінний трамвай на сучасному Проспекті Свободи. Стара листівка.

135 років тому, 3 травня 1880 року розпочав регулярний рух вулицями Львова кінний трамвай – перший міський рейковий транспорт, попередник трамвая електричного. Будівництво лінії кінного трамваю розпочалося у червні 1879 року. Колії кінного трамваю, а також депо на умовах 50- річної концесії збудувало у Львові “Трієстинське трамвайне товариство”. Відповідно до затвердженого магістратом проекту, основна лінія […]

Транспорт ХІХ століття

Трамвай на сучасній вулиці Гагаріна. 1897 р. Фото із колеції Сашка Міхайлова

Автор: Д.О. Свідник Позаминуле ХІХ сторіччя стало часом бурхливої урбанізації, що спонукало розвиток будівництва, комунального господарства та міського транспорту. Першим, справді системним засобом громадського транспорту у великих містах став кінний трамвай. Уже були наймані кінні екіпажі, деякі з них, омнібуси, вміщали навіть більше як десять пасажирів і їздили за визначеними маршрутами. Кінні екіпажі “для всіх” […]

© Антон Лягушкін, Андрій Марчук Frontier Theme