Рухомий склад трамваю

Сучасний рухомий склад львівського трамваю

Пасажирські трамвайні вагони

Чотирьохвісний двосекційний трамвайний вагон “Tatra KT4A2SU”

Трамвайний вагон KT4SU №1118. Фото Володимира Заяця.

Трамвайний вагон KT4SU №1118. Фото Володимира Заяця.

Ці вагони чеського виробництва експлуатуються у Львові з 1976 року. Усього у 1976 – 1988 роках до Львова надійшло 145 трамвайних вагонів цієї модифікації.  Довідатися більше про КТ4SU…

Чотирьохвісний двосекційний трамвайний вагон “Tatra KT4A2D”

Трамвайний вагон KT4D із міста Ерфурта. Фото Володимира Заяця

Трамвайний вагон KT4D із міста Ерфурта. Фото Володимира Заяця

Ці вагони чеського виробництва (модифікація для Німеччини) постачалися до Львова після експлуатації у містах Ерфурт (у 2007-8 і 2013 р.) і Гера (2007-8 рр.) Загалом до Львова надійшло 27 таких трамвайних вагонів: по 11 вагонів із Ерфурта і Гери у 2007-8 рр. і 5 вагонів із Ерфурта у 2013 р. Довідатися більше про KT4D…

П’ятисекційний шестивісний трамвайний вагон “Electron T5L64″

Трамвай Т5L64 "Електрон".

Трамвай Т5L64 “Електрон”. Фото Володимира Заяця.

Трамвай “Electron T5L64″ – це спільна розробка українських та німецьких машинобудівників. Виготовляє його спільне  україно-німецьке підприємство “Електронтранс”, співзасновниками якого є “Концерн “Електрон”, ТзОВ “Автотехнопроект” та німецька фірма “TransTec F&E Vetschau UG”. Дізнатися докладніше.

Службові трамвайні вагони

Вантажний двовісний трамвайний вагон на базі Gotha T2-62  (інвентарний № 001)

Вантажний трамвайний вагон на базі Gotha T2-62. Фото Володимира Заяця.

Вантажний трамвайний вагон на базі Gotha T2-62. Фото Володимира Заяця.

Побудований на Львівському трамвайно-тролейбусному ремонтному заводі (ЛТТРЗ) на базі пасажирського трамвайного вагону Gotha T2-62

Рейкозварювальний двовісний трамвайний вагон на базі Gotha T59E (інвентарний № 002)

Службовий вагон Gotha T59E. Сучасний стан. Фото Володимира Зайця

Службовий вагон Gotha T59E. Сучасний стан. Фото Володимира Заяця

В салоні вагону встановлено електрозварювальне обладнання.

Поїзд-рейковоз на базі двовісних трамвайних вагонів Gotha T2-62 i B2-62 (інвентарні №№ 011 і 021)

Поїзд-рейковоз на базі трамвайних вагонів Gotha T2-62 + B2-62. Фото Володимира Заяця.

Поїзд-рейковоз на базі трамвайних вагонів Gotha T2-62 + B2-62. Фото Володимира Заяця.

Піскопосипальний чотиривісний трамвайний вагон на базі Tatra T4SU (інвентарний № 005)

Піскопосипальний трамвайний вагон на базі Tatra T4SU (інвентарний №005). Фото Антона Лягушкіна

Піскопосипальний трамвайний вагон на базі Tatra T4SU (інвентарний №005). Фото Антона Лягушкіна

Службовий чотиривісний трамвайний вагон Tatra T4SU (інвентарний № 006)

Службовий трамвай Tatra T4SU (інвентарний № 006). Фото Андрія Василюка

Службовий трамвай Tatra T4SU (інвентарний № 006). Фото Андрія Василюка

Двовісні снігоочисники СХ-2 (інвентарні №№ С-001, С-002 і С-003)

Двовісний снігоочисник СХ-2. Фото Володимира Заяця.

Двовісний снігоочисник СХ-2. Фото Володимира Заяця.

 

Історичний рухомий склад львівського трамваю

Пасажирські трамвайні вагони

Двовісний моторний трамвайний вагон фірми “Siemens & Halske”

5

Двовісний трамвайний вагон “Siemens & Halske”

Ці трамвайні вагони у Львові експлуатувалися із 1894 по 1920 рік. Дізнатися детальніше.

Двовісні моторні трамвайні вагони Sanok SW-1 і SN-1  та двовісні причіпні вагони Sanok TW-1 та PN-1

Двовісні трамвайні вагони SW-1 (інв. № 41) і SN-1 (інв. № 107)

Двовісні трамвайні вагони SN-1 (інв. № 41) і SW-1 (інв. № 107)

Трамвайні вагони Sanok, виготовлені заводом у місті Санок (Польща) з’явилися на вулицях Львова на спамому початку ХХ століття і покинули їх на початку 1970-х років.  За своєю конструкцією вони були близькі до трамвайних вагонів Graz австрійського виробництва. Дізнатися докладніше.

Двовісні трамвайні моторні і причепні вагони Lilpop II

Двовісний трамвай Lilpop II із причіпом.

Двовісний трамвай Lilpop II із причіпом.

Двовісні трамвайні вагони Lilpop II виготовлялися у моторній і причепній версії на заводі акціонерного товариства “Lilpop, Rau i Loewenstein” у Варшаві. До Львова вагони Lilpop II потрапили у кінці 1920-х років і працювали на маршрутах до 1950-х років. Моторні вагони мали інвентарні № 185-189, причепні № 241-245.  Дізнатися детальніше

Двовісні моторні і причепні трамвайні вагони Lilpop III

Поїзд із двовісного моторного і причепного вагонів Lilpop III

Поїзд із двовісного моторного і причепного вагонів Lilpop III

Трамвайні вагони Lilpop III надійшли до Львова у 1929 році. Загалом надійшло 10 моторних (№№ 190 – 199) і 10 причепних (№№ 246 – 255) вагонів цієї модифікації.  Дізнатися докладніше.

Двовісні моторні і причепні трамвайні вагони LOWA ET54 i EB54

Поїзд із двовісних трамвайних вагонів LOWA ET54+EB54

Поїзд із двовісних трамвайних вагонів LOWA ET54+EB54

Двовісні моторні трамвайні вагони LOWA ET54 і причіпи до них EB54 почали поступати до Львова у 1955 році. Ці східнонімецькі двосторонні трамвайні вагони могли працювати на тупикових маршрутах без розворотних кілець. Спочатку до Львова прибуло 6 моторних вагонів (№№ 401-406) і 6 причепів (№№ 501 – 506). У 1960 році після закриття трамвайного руху в Кишиневі до Львова прибуло ще 5 моторних (№№ 425 – 429) і 5 причепних (№№ 525 – 529) вагонів. Всі вони були списані у 1972 році.

Двовісні моторні і причепні трамвайні вагони Gotha T57 i B57, T59 i B59, T2-62 i B2-62

Поїзд Gotha T59E + B59E . 1978 рік. Фото Ханса Орлеманса

Поїзд Gotha T59E + B59E . 1978 рік. Фото Ханса Орлеманса

Поставки німецьких двохвісних двосторонніх трамвайних вагонів Gotha T57 до Львова почалися у 1957 році. Тоді найдійшло 17 моторних і 17 причепних вагонів напряму із заводу. У 1961 надійшло іще два поїзда Т57+В57 із Кишинева, а у 1971 – 10 поїздів Т57+В57 із Сімферополя. У 1960 році до Львова надійшли два односторонні моторні вагони Gotha T59 із причіпами B59, які мало відрізнялися за констуркцією від моделі Т57+В57. У 1963 році розпочалися поставки трамвайних поїздів Gotha T2-62 + B2-62, спочатку із заводу, а потім із Дніпропетровська, Одеси та Кривого Рогу. Працювали трамвайні вагони Gotha із пасажирами до середини 1980-х років. Дізнатися докладніше

Чотирьохвісні трьохсекційні трамвайні вагони Gotha G4-61

Трамвайний вагон Gotha G4-61 у Львові. 1987 р. Фото Ханса Орлеманса.

Трамвайний вагон Gotha G4-61 у Львові. 1987 р. Фото Ханса Орлеманса.

У 1966-7 роках до Львова прибули чотирьохвісні трьохсекційні трамваї Gotha G4-61.  Цікаво, що головні і хвостові секції цих вагонів отримали окремі номери: головні мали №№ 601 – 650, а хвостові №№ 701 – 750. Ці вагони на маршрутах працювали до 1987 року. Не збереглося жодного вагона цієї моделі. Дізнатися докладніше.

Чотирьохвісні одиночні трамвайні вагони Tatra T4SU

Трамвайні вагони Tatra T4SU № 847 і 879. 2010р. Фото Андрія Василюка

Трамвайні вагони Tatra T4SU № 847 і 879. 2010р. Фото Андрія Василюка

Перші вагони цієї моделі поступили до Львова у 1972 році. Загалом у 1972 – 79 рр. до Львова прибуло 73 трамвайних вагони цієї моделі. У кінці 1982 року 10 вагонів до Львова було передано із Калінінграда. Пасажирська експлуатація трамвайних вагонів Tatra T4SU завершилася у 2011 році, коли достатньо значна кількість таких вагонів була списана і протягом 2012 – початку 2013 року утилізована. Довідатися більше про трамвайні вагони Tatra T4SU

  • Tweet

© Антон Лягушкін, Андрій Марчук Frontier Theme