Тендер “по-львівськи”: стороннім вхід заборонено?

Як Ви пам’ятаєте, у бюджеті розвитку міста Львова на 2015 рік було закладено 17,7 млн. грн. на закупівлю 3 нових тролейбусів і 9 млн. грн. – на закупівлю електробуса.

Тендери на закупівлю нового електротранспорту було оголошено: на 3 тролейбуси – 13 березня 2015 року, на електробус – 23 березня 2015 року.

Тролейбус "Богдан" у Вінниці

Тролейбус “Богдан Т701.17″ у Вінниці

Розкриття тендерних пропозицій відбулося 23 квітня 2015 року. Пропозиції по тролейбусам були наступними:

1. ТзОВ “Украпастех” запропонувало придбати у нього 3 тролейбуси за ціною 15375600 грн.;

2. ТзОВ “Спільне українсько-німецьке підприємство “Електронтранс” оцінило 3 свої тролейбуси “Електрон Т191″  в 15294000 грн.;

3.  ПрАТ “Чернігівський автозавод” (корпорація “Еталон”) виставило ціну 14100000 грн. за три тролейбуси “Барвінок Т121″;

4. ДП “Автоскладальний завод №1″ ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан-моторз” за три тролейбуси “Богдан Т701.17″ править 15375000 грн.

Тролейбус "Електрон" Т191 у Львові

Тролейбус “Електрон” Т191 у Львові

Продати електробус Львову виявили бажання ці ж чотири фірми

1. ТзОВ “Укрпастех” оцінило електробус у 10098320 грн.;

2. СП “Електронтранс” – у  8997000 грн.

3. ПрАТ “Чернігівський автозавод” – у  7250000 грн.

4. ДП “Автоскладальний завод №1″ ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан-моторз”- у 10250000 грн.

Формально переможцем обох тендерів на закупівлю електротранспорту мав би стати Чернігівський автозавод корпорації “Еталон”, оскільки він виставив найнижчу ціну… При закупівлі у цієї компанії Львів міг би з’єкономити кругленьку суму в 5,35 млн. грн., які можна було б скерувати, наприклад, на закупівлю вживаних тролейбусів “Skoda”…

Тролейбус "Барвінок" Т121 у Чернігові. Автор - Олександр Тарасов.

Тролейбус “Барвінок” Т121 у Чернігові.

Після оголошення тендерних пропозицій пройшло майже три тижні, а інформації про акцептування однієї із пропозицій так і не з’являлося…

Завісу таємничості пролив коментар Управління транспорту і зв’язку на пост із критикою його роботи… Цей коментар прямо таки дивний – виявляється, що … пропозиції Чернігівського автозаводу та корпорації “Богдан Моторз” по тролейбусам … не відповідають тендерним умовам… Твердження доволі дивне – усі запропоновані тролейбуси відносяться до того ж класу, мають аналогічне механічне та електричне обладнання…

(Щоб побачити коментарі натискаємо на пост…)

Думка про львівський тролейбус від радника Міністра Інфраструктури пана Олександра Кави. Коли нарешті Управління трансп…

Posted by Антон Лягушкін on 15 травня 2015 р.

“Родзинка” “тендеру по-львівськи” полягає в тому, що після усунення “Еталону” і “Богдану” фактично єдиним учасником тендеру залишається СП “Електронтранс”, оскільки “Укрпастех” – це фірма-посередник, яка представляє той же “Електронтранс”… Не вірите – перечитайте матеріал, щодо тендеру на тролейбуси для Дніпропетровська

Можемо зробити припущення, що чиновники Садового затягують із акцептуванням пропозицій, оскільки розуміють, що все це не дуже гарно виглядає:

По-перше – дивує, що визнані такими, які не відповідають тендерним умовам пропозиції найбільших концернів автомобільної промисловості України – корпорацій “Еталон” та “Богдан”, які давно закріпилися на ринку автобусів і мають представництва та сервісні центри в областях.

По-друге дві пропозиції, які залишаються фактично походять від однієї компанії – СП “Електронтранс”, а це у багатьох може викликати обгрунтовані підозри.

Найбільш правильним виходом із ситуації було б мужньо визнати перемогу “Барвінка” на тендері і закупити тролейбуси і електробус в “Еталону”. Але у такому разі у владної команди Львова виникають певні непорозуміння із СП “Електронтранс”, якому роздавалися певні обіцянки… Мало хто знає, що це підприємство виграло тендер на поставку електробуса іще у грудні 2013 року… Електробус йшов у “пакеті” із першим тролейбусом “Електрон Т191″, за нього мали заплатити 3988000 грн., але із певних причин … забули закласти ці гроші у бюджет, а кажучи звичайною мовою “кинули” підприємство… Не виключено, що у достатньо високу ціну СП “Електронтранс” заклало м’яко кажучи непрогнозованість міської влади Львова…

Є і другий вихід із ситуації – заявити про скасування проведених тендерів і оголосити повторний тендер із більш досконало виписаними умовами. Є об’єктивна причина для цього – на момент оголошення тендеру курс гривні до євро і долара (за які закуповують комплектувальні) був нестабільним і вищим, а ніж сьогодні. Отож виробники закладали в ціну ризики, пов’язані із можливою девальвацією гривні. Зараз курс стабілізувався і можливо виробники запропонують більш низькі ціни…


Comments:

1 Comment

Add a Comment
  1. Купуймо Львівське!
    Еталон-Богдан (маршрутки), через 2 роки стають металоломом. Тільки на транспортуванні з Черкас або чернігова можна зекономити! Навіщо нам їхні сто якщо в 2-х метрах цілий завод!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© Антон Лягушкін, Андрій Марчук, 2014 Frontier Theme